Forum Manowar.phorum.pl Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
PureConnect 2 geliefd is waar de meeste

 
Odpowiedz do tematu    Forum Manowar.phorum.pl Strona Główna » Powitalnia Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
PureConnect 2 geliefd is waar de meeste
Autor Wiadomość
MariahWang1992



Dołączył: 09 Lip 2015
Posty: 460

Post PureConnect 2 geliefd is waar de meeste Odpowiedz z cytatem
Ik was aanvankelijk sceptisch over de Toeflex, hetgeen een ongeveer een inch splitsing in de middenzool / buitenzool die de grote teen scheidt en maakt het mogelijk om meer zelfstandig functioneren. Ik merkte het Toeflex tijdens het hardlopen bij hogere snelheden en het leek mij toe meer macht tijdens toe-off.
De PureConnect 2 heeft een zeer unieke sfeer, net als de gehele Brooks Pure serie van hardloopschoenen. Dit wordt gekenmerkt door een zeer nauwsluitende pasvorm en merkbaar boog in de schoen. In feite is dit gevoel is heel anders dan alle andere loopschoen die ik ooit heb gedragen, en ik vind dat lopers ofwel hou de pasvorm en voelen of voelt het is te Nike Roshe Run Heren voldoen aan de voeten.
Voor de Nike Air Max 1 Dames lopers die de oorspronkelijke PureConnect zullen ze blij zijn dat er niets echt veranderd in de zool van de shoe.The bovenste van de Nike Air Max 90 Femme Noir PureConnect 2 geliefd is waar de meeste van de veranderingen hebben plaatsgevonden. De hiervoor genoemde asymmetrische vetersluiting leek een onnodige verandering, maar ik ben gekomen om te genieten van dat het vermindert eventuele wrijving op de top van mijn voet, terwijl nog steeds een zeer vergrendeld fit.
Door het midden van de voet opnieuw ontworpen Brooks de functie Nav Band op deze schoen en het bewijst uiteindelijk effectief in het geven van de schoen een zeer taps toelopende pasvorm door de boog. Ik denk dat de Jamie Collins Jerseybeste vergelijking is waarschijnlijk een track spike of cross country plat, en ik heb geen hot spots of wrijven ervaren.
Ademende wordt gekenmerkt gehele boven-www.patiobungalowscuijk.nl en er geen verspilde overlay of eigenlijk overal op de bovenste steek. Het gevoel is zeer vorm montage, en ik voelde me een beetje ingesnoerd in mijn eerste drie of Nike Air Max 1 Donne vier runs. Ik moet hebben gekregen gebruikt om de pasvorm of de bovenste losser een beetje, want ik heb geen problemen since.Some lopers hebben de PureConnect 2 beschreven als een smalle pasvorm, en hoewel ik niet de pasvorm te vinden te beperken vergt wel wat gewend raken aan. Ik heb de neiging om schoenen die goed past in de middenvoet en een bredere teenvak hebben voorkeur. Ik zou het niet noemen de teen doos van de PureConnect 2 breed per se, maar het is zeker niet gevoeld beperken niet.
Het grootste qualm voor Nike Air Max 90 Dames elke loper op zoek om te draaien in de PureConnect 2 is de vraag of ze willen de contouren voeten voelen. Dit is het type schoen u zeker wilt om te proberen in uw Nike Blazers Basse Femme lokale speciaalzaak.

_________________
GOOD
Wto Paź 13, 2015 06:46 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM
Reklama







Wto Paź 13, 2015 06:46
Reklama



Dołączył: 10 Mar 2021
Posty: 8686

Post Zarabiaj Online Odpowiedz z cytatem


Zobacz też :



_____________________
Katalog Stron - Dodaj stronę ZA DARMO
Darmowy Katalog Stron
Ceny akcji
Liczby Fibonacciego na rynku FOREX
HoneyMiner - Zarabiaj bitcoin dzięki mocy swojego komputera
Sro Mar 10, 2021 23:03 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sro Mar 10, 2021 23:03
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Manowar.phorum.pl Strona Główna » Powitalnia Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Manowar.phorum.pl  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online