Forum Manowar.phorum.pl Strona Główna
POMOC Rejestracja SzukajFAQ Zaloguj
Księgowość w firmie
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Odpowiedz do tematu    Forum Manowar.phorum.pl Strona Główna » Dyskusje ogólne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Księgowość w firmie
Autor Wiadomość
Undsay



Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 32

Post Księgowość w firmie Odpowiedz z cytatem
Szukasz rzetelnej i sprawdzonej firmy, która poprowadzi Twoje finanse? Jeśli prowadzisz własną działalność gospodarczą, polecam Ci współpracę z http://www.perfekt.biz.pl . To bardzo dobre i rzetelne biuro, które na pewno spełni Twoje pczekiwania
Sob Gru 02, 2017 22:08 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama







Sob Gru 02, 2017 22:08
Szymon083i



Dołączył: 03 Gru 2017
Posty: 1

Post Odpowiedz z cytatem
No jeśli chodzi o księgowe to ciężko znaleźć. Każda tak naprawde robi zupełnie inaczej.
_____
https://hitydiscopolo.pl/
Pon Gru 04, 2017 08:36 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Wertoli22



Dołączył: 05 Gru 2017
Posty: 1

Post Odpowiedz z cytatem
Wszystkie księgowe używają tego samego programu Smile

_________________
medytacja dla poczatkujacych
Wto Gru 05, 2017 15:25 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Cerolo



Dołączył: 08 Sty 2018
Posty: 1

Post Odpowiedz z cytatem
Może nie tego samego, są chyba dwa popularne programy.

_________________
czytamopinie.pl
Pon Sty 08, 2018 13:27 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Undsay



Dołączył: 18 Wrz 2017
Posty: 32

Post Odpowiedz z cytatem
Teraz wiele osób korzysta też z narzędzi, które oferuje ta strona - https://wfirma.pl/ Teraz też każdy kto ma działalność będzie musiał co miesiąc wysyłać plik jpk, u nich przez stronke mozna taki plik bez problemu wyslac. Podejrzewam ze troche problemow z tymi wszystkimi zmianami bedzie, ale zobaczymy.
Sro Sty 10, 2018 15:55 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Gerlfriend



Dołączył: 10 Sty 2018
Posty: 1

Post Odpowiedz z cytatem
Ja nie szukam, ale dzięki za namiary Smile

_________________
http://www.katalogika.pl/firmy,wg,branz/miernik,rezystancji,izolacji,s,14204/
Sro Sty 10, 2018 20:32 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kruci_Makss



Dołączył: 07 Lut 2018
Posty: 4

Post Odpowiedz z cytatem
Wie ktoś może jaki jest termin rozliczenia pit? Muszę pierwszy raz w życiu się rozliczyć jednak nie wiem jaki mam na to termin, a nie chciałbym dostać żadnej kary.
Pią Lut 09, 2018 16:05 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
TylkoLanos



Dołączył: 11 Lut 2018
Posty: 4

Post Odpowiedz z cytatem
Ile kosztuje taka księgowość...?
Nie Lut 11, 2018 16:25 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Erwin226



Dołączył: 13 Lut 2018
Posty: 1

Post Odpowiedz z cytatem
No nie ma jednej ceny. Wszystko zależy od firmy, każda inaczej bierze.
____
strony internetowe białystok
Wto Lut 13, 2018 08:49 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Zygfryd11



Dołączył: 16 Lut 2018
Posty: 1

Post Odpowiedz z cytatem
Ale po co wynajmować księgową? Może lepszym rozwiązaniem byłoby skorzystać z księgowości online? Na https://www.firmino.pl/ksiegowosc-online/ znajdziecie program do księgowości. Dzięki niemu możecie rozliczyć firmę w 3 minuty i to bez niczyjej pomocy.
Pią Lut 16, 2018 09:39 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Marysia_89



Dołączył: 22 Sie 2018
Posty: 2

Post Odpowiedz z cytatem
Ja polecam systemy, które wspomagają zarządzanie w firmie - może się okazać, że będą bardziej skuteczne niż księgowa (ale tego nie gwarantuję!).
Ostatnio natknęłam się na system microsoft dynamics.
Czy macie może jakieś doświadczenia z takimi programami?
Sro Sie 22, 2018 19:52 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Kotasek



Dołączył: 30 Cze 2018
Posty: 77

Post Odpowiedz z cytatem
My księgowość w firmie prowadzimy sobie samodzielnie, trochę pomaga nam w tym system workflow DMS, o którym mowa na http://www.primesoft.pl/pl/zarzadzanie-dokumentami/system-DMS, ponieważ dzięki niemu wszystkimi dokumentami operujemy w wersji elektronicznej, co naprawdę jest bardzo wygodnym rozwiązaniem Smile A czy Wy korzystacie z jakiś dodatkowych systemów do zarządzania dokumentami?
Czw Sie 30, 2018 23:15 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
valentino11



Dołączył: 01 Wrz 2018
Posty: 17

Post http://www.dietetique-51.fr Odpowiedz z cytatem
Cher, je suis officiellement Supreme Jacket Femmes au travail et je travaille vraiment.

Je travaille à la China Merchants Bank. Je me lève tous les Hoodies Supreme à vendre Gris Noir Blanc2018 Vente chaude matins à 7 heures et je prends un bus pour aller travailler à 8 heures. J'ai parcouru un Supreme Shorts Real Gris NoirDe gros chemin chaque jour et j'ai vécu la même chose. Je pense beaucoup de Sac à dos supreme blancPas cher en vente choses dans les 40 minutes dans le bus tous les jours. La vie est vraiment magnifique.

Je me suis toujours dit Supreme Polo Manches Longues Blanc Noir RougePas cher en ligne que je ne voulais pas rester à Dongguan et que je ne resterais pas à Houjie. Je ne veux pas être très disposé à rester dans cette petite ville. En conséquence, je reste maintenant dans cette petite ville en tant que petit membre du personnel d’une banque. Ce n'est pas une compilation à l'intérieur, juste un travailleur temporaire. Rien n'est impossible.

Une phrase dit: "Nous finirons par Pantalon suprême CamoPas cher en ligne devenir celui que nous détestons le plus."

Plus une personne est grande, plus elle sent qu'il a un rêve et que Sweat à capuche Stussy les gens sont toujours heureux de réaliser leurs rêves. La vie a le but de lutter.

Je veux vivre simple et simple, le bonheur familial est très bon.

Cependant, une idée aussi simple Supreme X Champion Camo à manches longuesEn ligne à vendre est en effet la plus difficile à réaliser ou, en fait, je n'ai pas essayé de réaliser cette idée.

Je me dis souvent que mes parents sont les Femmes Chemise Simpsons suprêmePas cher en ligne personnes les plus importantes de ma vie. Qu'elles puissent être heureuses ou non, c'est ma considération première, Stussy Femmes Snapback Noir et Blanc mais j'ai admis plus d'une fois que je n'ai pas dit que je les aimais. Je suis arrogant par eux!

Pour en revenir au travail de Houjie, la maison est la raison la plus importante. Stussy Vêtements Femmes Les larmes de ma mère sont les plus insupportables pour moi à cause de ma détresse ou parce que je suis bouleversée.

Mes parents se disputaient encore de temps en Stussy X Supreme Chemise Deux CouleursDe gros temps. Quand je rentrais chez moi pour travailler, il semblait que mon père était sensé. Je ne me souciais pas beaucoup de ma mère, Lancement de la dernière fleur de Stussy Rose mais le tempérament de mon père n’a pas été modifié pendant un moment, Stussy Long Sleeves Bugs Bunny pour pas cher la tristesse et le cœur de ma mère me préoccupent toujours beaucoup et mon inaction est la plus irritante. Femmes Vestes Suprêmes En tant que fille, j'ai contribué au bonheur de cette famille. La vie de ma mère, je pense souvent aux larmes. Un homme peut vraiment changer la vie d'une femme, ou la sublimer Stussy Windbreaker Black pas cher à vendre ou la gâter.

J'aime toujours mon père, aussi bon soit-il, je sais toujours qu'il me fait mal. Après ma sortie de travail, mon humeur était encore plus grise, fatiguée, Stussy X Visvim Pants pas cher à vendre laborieuse et les divers fardeaux de la famille. Je ne sais toujours pas comment rendre mes parents heureux. Tout le désagrément est imaginé, il est causé par soi-même, une bonne attitude peut définitivement changer la vie, allez, bon!

Je pense à Qiu Zefeng. Je me souviens que quand j'étais malade, il achetait de la bouillie pour moi en classe. Chaque jour, je prenais des cours en classe. Les piqûres de moustiques vont m'aider à rattraper les moustiques. Quand j'ai froid, j'aime Femmes à manches longues suprême bien m'envelopper dans mon manteau. Tu me manques d'avoir ses vêtements essuyer mon nez quand je pleure. Vraiment heureux, je sais qu'il m'a vraiment aimé à cette époque.

Un jour, je te donnerai tout l'amour que j'ai appris de sa part, Stussy Shorts Femme Noir Pas Cher En Promo mon cher. Il est également heureux d'aimer quelqu'un. Je ne semble pas vraiment l'aimer. Quand le Stussy Shorts Camo pas cher en solde destin viendra-t-il?

Le travail sera normalisé le mois prochain. Tout sur le lieu de Sortie Suprême travail est inexplicable, je peux seulement dire qu'il est naturel d'aller directement au pont. Je sens toujours que chaque fois que je le suis, je suis méprisé. Tout dans la vie est la richesse, je dois travailler dur. Ressentir.

Le sentiment d'écrire un journal est bon, Stussy X Champion Logo Pantalon Noir Pas Cher à Vendre l'écriture et la pensée vont pleurer, puis remonter le moral, l'esprit et le cœur. Cher, j'espère que vous devez être une personne ensoleillée spéciale. Stussy Pants Womens Grey Pas Cher à Vendre Je vais vous comprendre, vous aimer, prendre soin de vous et aimer tout ce Stussy Chemises Womens Blanc Dernier lancement que la vie donne.

Travailler dur, lutter, travailler dur! Tant Supreme Jacket CamoDe gros que les gens travailleront Maillot Playboy Supreme XDe gros dur et travailleront dur, il y aura toujours une place! ! ! !

_________________
kevin durant shoes
Sob Wrz 01, 2018 04:47 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
kofeinka



Dołączył: 09 Paź 2018
Posty: 339

Post Odpowiedz z cytatem
najlepiej to zlecic ksiegowosc do biura rachunkowego jak sie czlowiek na tym sam nie zna. Ja uznalam, ze tak bedzie najbezpieczniej i wybralam http://superksiegi.pl/ - bardzo dobra obsluga, zawsze wszystko w terminie i poprawnie
Sob Paź 27, 2018 20:24 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Tukur



Dołączył: 17 Kwi 2019
Posty: 2

Post Odpowiedz z cytatem
Do prowadzenia księgowości zdecydowanie warto wybrać jakieś sprawdzone biuro rachunkowe. Jednak do samego wystawiania faktur warto skorzystać z dobrego programu. Znacie program do fakturowania Faktura Small Business? jest prosty w obsłudze, ma różne ciekawe opcje, JPK, wystawianie faktur i wysyłkę mailem z programy itp. MOżna go testować za darmo.
Sro Kwi 17, 2019 07:41 Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Reklama







Sro Kwi 17, 2019 07:41
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Manowar.phorum.pl Strona Główna » Dyskusje ogólne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Manowar.phorum.pl  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Design by Freestyle XL / Flowers Online